In de planning

We zitten altijd vol met ideeën en worden daarnaast ook dagelijks geïnspireerd tot nieuwe activiteiten. Zo brengt het ons altijd veel plezier om weer aan de nieuwe planning te werken.
Hieronder zie je onze planning voor 2018.

Houd ook onze uitnodigingen* en Facebook goed in de gaten voor de laatste ontwikkelingen en details als het om geplande activiteiten gaat.

*Sta je al in ons systeem om de uitnodigingen direct in je mailbox te ontvangen?
Zo niet, dan kun je hier rechts op de aanmeldknop klikken en de optie ‘Database’ aanvinken plus de gegevens van je kind achterlaten.

• In april organiseren wij weer een sportdag in Amsterdam, met oa een basketballclinic en andere leuke sporten;
  • In mei trekken we weer de natuur in voor een (vervolg) cursus fotografie;
  • In september organiseren wij een muziekdag, met allerlei workshops en optredens;
  • In oktober willen wij graag weer een Beeldende Ontmoeting organiseren;
  • In november trekken we weer het theater in voor een voorstelling met gebarentolken.

Uiteraard vullen wij deze informatie aan zo snel als we meer weten. Houd ook onze facebook pagina in de gaten. Wil je alvast verzekerd zijn van een plekje bij één of meerdere van deze activiteiten? Schrijf je dan vast in via de knop rechts bovenin. Als blijkt dat je – na het bekend maken van de datum en locatie – toch niet kunt, dan kun je je gewoon weer uitschrijven. We houden contact.

We hopen jullie allemaal snel weer te zien!
Inschrijven maar…

• Sep23

Workshop fotografie 2018

DEZE ACTIVITEIT ZIT VOL! Omdat we vorig jaar zo’n toffe tijd hadden met fotografe Floortje Mols op de hei, hebben we besloten om dit jaar weer een workshop fotografie te organiseren samen met Floortje! Deze keer kiezen we een ander thema, namelijk dieren. En wat is een betere plek dan kinderboerderij de Hertenkamp! Met heel veel dieren: prachtige […]