Komende activiteiten

We zitten altijd vol met ideeën en worden daarnaast ook dagelijks geïnspireerd tot nieuwe activiteiten. Zo brengt het ons altijd veel plezier om weer aan de nieuwe planning te werken.

We zijn begonnen met de planning voor 2020, zie hieronder onze ideeën.

Houd ook onze uitnodigingen* en Facebook goed in de gaten voor de laatste ontwikkelingen en details als het om geplande activiteiten gaat.

*Sta je al in ons systeem om de uitnodigingen direct in je mailbox te ontvangen?
Zo niet, dan kun je hier rechts op de aanmeldknop klikken en de optie ‘Database’ aanvinken plus de gegevens van je kind achterlaten.

• Op zondag 20 september met 27 september als reservedatum ivm het weer, organiseren we een workshop fotografie!

Uiteraard vullen wij deze informatie aan zo snel als we meer weten. Houd ook onze facebook pagina in de gaten. Wil je alvast verzekerd zijn van een plekje bij één of meerdere van deze activiteiten? Schrijf je dan vast in via de knop rechts bovenin. Als blijkt dat je – na het bekend maken van de datum en locatie – toch niet kunt, dan kun je je gewoon weer uitschrijven. We houden contact.

We hopen jullie allemaal snel weer te zien!
Inschrijven maar…

• Sep20

Workshop fotografie

DEZE ACTIVITEIT ZIT VOL! JE KUNT JE HELAAS NIET MEER AANMELDEN. HOPELIJK TOT EEN VOLGENDE KEER! Datum Op zondag 20 september organiseren wij een workshop fotografie ism Floortje Mols! De aanvang is om 14:00 uur zijn. Locatie Almeerderstrand! Aantal plaatsen Er is beperkt plaats. We willen niet met een te grote groep samenkomen. Dus […]