Komende activiteiten

We zitten altijd vol met ideeën en worden daarnaast ook dagelijks geïnspireerd tot nieuwe activiteiten. Zo brengt het ons altijd veel plezier om weer aan de nieuwe planning te werken.
Hieronder zie je onze planning voor de rest van 2019.

Houd ook onze uitnodigingen* en Facebook goed in de gaten voor de laatste ontwikkelingen en details als het om geplande activiteiten gaat.

*Sta je al in ons systeem om de uitnodigingen direct in je mailbox te ontvangen?
Zo niet, dan kun je hier rechts op de aanmeldknop klikken en de optie ‘Database’ aanvinken plus de gegevens van je kind achterlaten.

• We gaan een bijzondere muziekdag organiseren in het najaar.
  • Er komt weer een Samen Smiles evenement aan met een school in het volgende schooljaar.
  • We gaan een uitgebreide sportdag en dierendag organiseren. Wat gaan we allemaal doen? Heb jij tips of ideeën?
  • We gaan weer een workshop fotografie organiseren, deze keer met het thema architectuur, eind september/begin oktober.

Uiteraard vullen wij deze informatie aan zo snel als we meer weten. Houd ook onze facebook pagina in de gaten. Wil je alvast verzekerd zijn van een plekje bij één of meerdere van deze activiteiten? Schrijf je dan vast in via de knop rechts bovenin. Als blijkt dat je – na het bekend maken van de datum en locatie – toch niet kunt, dan kun je je gewoon weer uitschrijven. We houden contact.

We hopen jullie allemaal snel weer te zien!
Inschrijven maar…

• Oct06

Workshop fotografie

DEZE ACTIVITEIT ZIT VOL! JE KUNT JE ALLEEN NOG INSCHRIJVEN VOOR DE RESERVELIJST.   Op zondag 6 oktober organiseren we weer een WORKSHOP FOTOGRAFIE i.s.m. fotograaf Floortje Mols. De vorige keren hebben we de thema’s “natuur” en “dieren” behandeld. Deze keer is het thema “architectuur”. We gaan met een groep van maximaal 20 kinderen de […]