In de planning

We zitten altijd vol met ideeën en worden daarnaast ook dagelijks geïnspireerd tot nieuwe activiteiten. Zo brengt het ons altijd veel plezier om weer aan de nieuwe planning te werken.
Hieronder zie je onze planning voor 2019.

Houd ook onze uitnodigingen* en Facebook goed in de gaten voor de laatste ontwikkelingen en details als het om geplande activiteiten gaat.

*Sta je al in ons systeem om de uitnodigingen direct in je mailbox te ontvangen?
Zo niet, dan kun je hier rechts op de aanmeldknop klikken en de optie ‘Database’ aanvinken plus de gegevens van je kind achterlaten.

• Op zaterdag 26 januari organiseren we een Kleurrijke Ontmoeting. De uitnodiging gaat er half november uit. Sta je al in onze database?
  • We plannen weer een theatervoorstelling voor gezinnen met dove/slechthorende kinderen.
  • We gaan een bijzondere muziekdag organiseren.
  • Er komt weer een Samen Smiles evenement aan met een school.
  • We gaan een uitgebreide sportdag organiseren. Wat gaan we allemaal doen? Heb jij tips of ideeën?
  • En er komt nog een actieve dag, iets met dieren. Misschien weer eens paardrijden?

Uiteraard vullen wij deze informatie aan zo snel als we meer weten. Houd ook onze facebook pagina in de gaten. Wil je alvast verzekerd zijn van een plekje bij één of meerdere van deze activiteiten? Schrijf je dan vast in via de knop rechts bovenin. Als blijkt dat je – na het bekend maken van de datum en locatie – toch niet kunt, dan kun je je gewoon weer uitschrijven. We houden contact.

We hopen jullie allemaal snel weer te zien!
Inschrijven maar…

• Jan26

Kleurrijke Ontmoeting

Twee grote bruine kraalogen kijken voorzichtig door het gaatje in de boom naar buiten. Wie maakt er toch zo’n lawaai? Een grote felgekleurde papegaai vliegt krijsend over het dennenbos “pluk de lach, pluk de lach”.  Robey, de kleine eekhoorn,  besluit uit zijn holletje te kruipen en de papegaai te volgen… Ben je ook zo benieuwd […]