Komende activiteiten

We zitten altijd vol met ideeën en worden daarnaast ook dagelijks geïnspireerd tot nieuwe activiteiten. Zo brengt het ons altijd veel plezier om weer aan de nieuwe planning te werken.

We zijn begonnen met de planning voor 2021, zie hieronder onze ideeën. We zullen de activiteiten voor 2021 corona proof plannen en ervoor zorgen dat ze op het laatste moment nog zoveel mogelijk aan de nieuwe regels en omstandigheden aangepast kunnen worden.

Houd ook onze uitnodigingen* en Facebook goed in de gaten voor de laatste ontwikkelingen en details als het om geplande activiteiten gaat.

*Sta je al in ons systeem om de uitnodigingen direct in je mailbox te ontvangen?
Zo niet, dan kun je hier rechts op de aanmeldknop klikken en de optie ‘Database’ aanvinken plus de gegevens van je kind achterlaten.

• We willen een Pokemon/buiten activiteit/speurtocht/spelletjes dag organiseren, misschien ergens eind maart?
  • Als de escape room eind november 2020 een succes is, herhalen we die waarschijnlijk in 2021
  • Met fotograaf Floortje Mols willen we een workshop Fotografie Achter de Schermen organiseren
  • Als we later in het jaar weer met een groep binnen mogen samenkomen dan willen we de muziekdag inhalen
  • Afhankelijk van corona ontwikkelingen gaan we kijken of we iets met sport/survival kunnen doen
  • Daarnaast organiseren we nog een aantal Samen Smiles Integratie Projecten met scholen

Uiteraard vullen wij deze informatie aan zo snel als we meer weten. Houd ook onze facebook pagina in de gaten. Wil je alvast verzekerd zijn van een plekje bij één of meerdere van deze activiteiten? Schrijf je dan vast in via de knop rechts bovenin. Als blijkt dat je – na het bekend maken van de datum en locatie – toch niet kunt, dan kun je je gewoon weer uitschrijven. We houden contact.

We hopen jullie allemaal snel weer te zien!
Inschrijven maar…