Planning 2020

Wij zijn alweer lekker aan de slag met de planning van activiteiten voor komend jaar. 2020 komt eraan en het gaat hard!

In november gaan wij er samen altijd even lekker voor zitten om een nieuwe planning te maken. Als we die af hebben en de lijst ideeën voor ons zien, dan krijgen we er alweer helemaal zin in!
Soms wel gek om nu al te weten wat je op een zondag over 7 maanden aan het doen bent, haha.

Met ons hoofd in 2020

Dit zijn de ideeën die we hebben voor komend jaar. De data staan nog niet vast (behalve voor de fotografie) maar zodra we een datum en lokatie hebben zullen we dat posten op de site. Onze activiteiten zijn in principe altijd op een zondag (behalve de creatieve workshop en Samen Smiles).

Wil je verzekerd zijn van een plekje? Schrijf je dan alvast vrijblijvend in via het inschrijfformulier, dan brengen we jou als eerste op de hoogte van de datum en lokatie, zodat je kunt kijken of je kunt komen. Zo niet, dan zien we je graag de volgende keer!

Voorlopige planning

• In februari willen we weer creatief aan de slag. Lekker knutselen naar aanleiding van een mooi verhaal, daarna iets lekkers versieren en dan weer een show!
  • In maart organiseren we een muziekdag. In verschillende workshops leren we interessante instrumenten kennen. Misschien gaan we ook wel weer zingen!
  • In april of mei volgt een workshop fotografie Deze is voor nu op besloten uitnodiging, maar als deze beschikbaar wordt dan gaat er een uitnodiging uit.
  • De sport&dierendag proberen we te plannen voor eind mei.
  • We gaan weer survivallen! Hopelijk weer met Dutch Adaptives. Dit zal in de 2e helft van het jaar zijn.
  • We gaan voor het eerst een Pokemon Go activiteit organiseren. Dus naar buiten met je eigen telefoon (of die van je ouders) om samen Pokemon te vangen. En nog meer!
  • Ook gaan we 3 Samen Smiles Integratie Projecten organiseren met diverse scholen.

Nou, d’as weer een lekker vol programma! Hopelijk gaat het allemaal lukken. Gelukkig hebben we een hoop blije mensen, fantastische vrijwilligers en gewelige sponsors en donateurs om ons heen verzameld, zodat onze favo kids weer kunnen genieten van onze inspanningen. Want daar doen we het tenslotte voor: om ook in 2020 weer zoveel mogelijk glimlachen uit te delen!

Tot in het nieuwe jaar!

Nora & Lisa