Workshop fotografie

• Sep 20

Begin: September 20, 2020 @ 14:00

DEZE ACTIVITEIT ZIT VOL! JE KUNT JE HELAAS NIET MEER AANMELDEN. HOPELIJK TOT EEN VOLGENDE KEER!

Datum

Op zondag 20 september organiseren wij een workshop fotografie ism Floortje Mols!

De aanvang is om 14:00 uur zijn.

Almeerderstrand!

Aantal plaatsen

Er is beperkt plaats. We willen niet met een te grote groep samenkomen. Dus schrijf je snel in, anders is er kans dat de activiteit vol zit.
Rolstoelers zijn ook welkom. We zoeken een plek waar verharde paden zijn en hopelijk een invalide toilet.

DE ACTIVITEIT ZIT VOL

Coronaproof

Deze activiteit wordt geheel coronaproof. Ook als de maatregelen worden aangescherpt. We zorgen voor voldoende afstand tussen de deelnemers tijdens de introductie, de gehele activiteit vindt buiten plaats, ook bij de opdrachten kun je voldoende afstand houden en we zorgen voor schoonmaakmiddelen. Heb je nog speciale wensen ivm corona of zorgen, laat het ons dan gerust weten!

Eten en drinken zullen wij niet verzorgen om aanraken door meerdere mensen te verkomen. We vragen deelnemers zelf eten en drinken mee te nemen. We willen wel zorgen dat er een toilet beschikbaar is (dat na gebruik door de deelnemer/verzorger wordt schoongemaakt).

Let op: er is geen extra begeleiding/vrijwilligers beschikbaar voor de deelnemers ivm corona. De kinderen moeten door hun eigen ouder/begeleider begeleid worden.

We hopen dat jullie net zo’n zin hebben als wij om weer mee te doen met een Stichting Smiles activiteit.
Hopelijk tot snel!

• Deelname is gratis! Eigen kosten zijn reiskosten. Parkeren is gratis. En eten en drinken graag zelf meenemen.
  • Er is een gebarentolk aanwezig.
  • Gezinnen zullen zelf als groepje de opdrachten uitvoeren, dus graag 1 of 2 ouders/begeleiders bij de kinderen.
  • Neem zelf camera’s of telefoons met een camera mee en zorg dat je batterij is opgeladen!
  • Vanaf 6 jaar, broertjes en zusjes zijn welkom want jullie gaan als gezin de activiteit uitvoeren. Jongere kinderen mogen natuurlijk wel mee, maar niet meedoen.