Workshop fotografie

Begin: October 6, 2019 @ 13:30

Eind: October 6, 2019 @ 17:00

Plaats: Amersfoort

Op zondag 6 oktober organiseerden we weer een WORKSHOP FOTOGRAFIE i.s.m. fotograaf Floortje Mols.

Het weerbericht werd al een paar dagen van tevoren nauwlettend in de gaten gehouden maar het mocht niet baten. Het water kwam de hele middag uit de lucht vallen. Ondanks dat gingen we gewoon lekker eigenwijs en op zijn Hollands op pad, in verkeerde schoenen, in een zomerjasje terwijl het maar 8 graden was, of zonder paraplu.

Het weer mocht de pret niet drukken! Fotograaf Floortje Mols leidde ons in een grote groep van 25 personen sterk door haar thuisstad Amersfoort.
Vanaf haar werkruimte staken we de straat over en kwamen al direct in een prachtig park met een mooi oud huis, een leuk bankje en een prachtige brug. We stonden regelmatig stil om te luisteren naar de volgende opdracht en zo weer een mooie foto te maken.

De wandeling ging door de prachtige oude straten van Amersfoort, langs winkels en mozaiek, richting een prachtig plein.
Toen hadden we het toch wel erg koud en overvielen we de geschrokken bediening van een (bijna leeg) cafeetje door met de hele groep binnen te vallen voor warme chocolademelk met slagroom. Oeh, wat was dat lekker en gezellig!

Nadat we allemaal lekker waren opgewarmd en bijgekomen gingen we weer op pad. Nog een aantal mooie foto’s maken en terug naar de studio van Floortje.

Het was echt onwijs gezellig en iedereen heeft ervan genoten. Ja, ons krijg je niet klein met een beetje regen!

Bedankt aan Floortje Mols, die er een fantastische middag van heeft gemaakt (samen met haar moeder).
Bedankt aan vrijwilliger Saskia en tolk Cindy.
Bedankt aan onze sponsors voor het financieel mogelijk maken van deze dag.
En onwijs bedankt aan alle fantastische, stoere, lieve kids die zo geweldig waren om lekker met ons nat te regenen en aan de ouders voor het meegaan.

Tot de volgende keer!