Talentenshow – 2009

Eind: June 11, 2009 @ 16:00

Plaats: Hilversum

Talentenshow – 2009

Op dinsdag 30 juni 2009 organiseerden wij een Talentenshow tijdens het eindfeest op de speciale school de Mozarthof in Hilversum:

Omdat het ons leuk leek voor de kinderen van de Mozarthof om hun talenten eens te kunnen laten zien aan vrienden, familie en schoolgenootjes, hadden wij voorgesteld op de school om een Talentenshow te houden. Al snel kwamen we op het idee om dit tijdens het eindfeest te doen, om er een feestelijke afsluiting van te maken.

Normaal gesproken doen alle klassen dan een eigen optreden, maar nu was er daarnaast voor een aantal kinderen ook de mogelijkheid om hun eigen talent te laten zien. Zo werden er mooie liedjes gezongen, gebreakdanced, op keyboard, gitaar en drums gespeeld en gejongleerd.

In de 5 weken voorafgaand aan de show hebben wij 2x per week op school met de kinderen geoefend en hun optredens bedacht. Het was erg leuk om zo dicht bij de optredens betrokken te zijn. De kinderen hadden zelf ook erg goede ideeen en hebben genoten van het creatief bezig zijn.

De dag zelf is met behulp van een aantal juffen en de concierge Paul een groot succes geworden! Alle ouders waren trots om hun kinderen zo op het podium te zien staan. Iedereen bedankt! Het was een geweldige show!!

Stichting Smiles wil de volgende mensen heel hartelijk bedanken voor het mogelijk maken van deze geweldige dag!

Alle kinderen
voor hun creativiteit, inzet en lef!

Alle leerkrachten van De Mozarthof
voor de fijne samenwerking en hun enthousiasme

Al onze donateurs!!

————————–