Survival – 2006

Eind: September 13, 2006 @ 18:00

Plaats: Almere

Survival – 2006

Op woensdag 13 september 2006 vond onze survival middag plaatst, voor kinderen met DownSyndroom en hun brusjes:

Het was een groot succes: we hadden wel 24 deelnemertjes! De kinderen werden in 3 groepen verdeeld en gingen met hun begeleiders op pad. Eerst moest iedereen natuurlijk wat camouflage make-up op, als echt junglekinderen. Toen gingen ze touwklimmen, balanceren, boogschieten, klimmen, met brancards lopen, etc, etc. Sommige onderdelen leken heel gemakkelijk, maar waren best nog een uitdaging! Dat is ook wel te zien op de bijgevoegde foto-impressie.

Het was ontzettend warm, dus de drinkpauze tussendoor was erg welkom. De meeste kinderen hoopten dat een van de onderdelen zou zijn om in het water te springen, maar helaas, er was alleen maar modder. Toen iedereen zich moe had gesurvivaled en de ouders hun kinderen voldoende aangemoedigd hadden, hebben we met z’n allen nog even lekker aan lange tafels bij elkaar gezeten. Alle kinderen kregen een ipburger op een broodje, een sapje en een zakje chips.

Nadat ik weer allemaal fijne bedankjes van kinderen en ouders had ontvangen ging iedereen moe maar voldaan naar huis.
Met dank aan alle donateurs die deze activiteit mogelijk hebben gemaakt en bedankt aan de medewerkers van de Pandahut voor de goede begeleiding en onze lieve vrijwilliger Barry.