Muziekdag 2020

Begin: March 22, 2020 @ 11:00

Eind: March 22, 2020 @ 15:00

Plaats: Ouddiemerlaan 104, 1111 GW Diemen

ALGEMENE INFORMATIE OVER DE MUZIEKDAG:

Datum: zondag 22 maart 2020
Tijd: tussen 11.30 en 3 uur*
Locatie: Theater De Omval in Diemen

Er zijn 3 workshops waar je die dag uit kan kiezen en er zijn 2 workshop rondes.
– CREATIEVE DANS
– ZANG & STEM
– INTERACTIEVE MUZIEK & INSTRUMENTEN

* PROGRAMMA:
Inloop
11.45-12.15 uur

Muzikale intro in het Café
12.15-12.40 uur

Workshop ronde #1
12.45-13.30 uur

PAUZE in het Café
13.30 – 14.00 uur

Workshop ronde #2
14.05- 14.50 uur

Einde muziekdag 15.00 uur

WORKSHOP CREATIEVE DANS:

Onze creatieve en gedreven dansdocent is Monica van ‘Movelab’:

Monica Antezana is de oprichter en directeur van Movelab. Ze is een Moderne Dans professional met een Master in Performances Studies, een Bachelor in Choreography en een Master in Science of Education. Ze werkt als choreograaf, danser en dansleraar.

De workshop Dans, tijdens onze Muziekdag:

Draaien, springen, rollen en balanceren op de muziek van Michael Jackson of Mozart! Meld je aan en kom in deze workshop vrij dansen en leren om je eigen lichaam en ideeën te vertrouwen. Er komen chimpansees, slangen en veel hele bijzondere vormen voorbij. De fantastische energie van Monica werkt aanstekelijk!

Er is een workshop voor beginners:
Dans je zelf niet zoveel of vind je het erg spannend, of vind je het moeilijk om uitleg goed te volgen? Geen probleem! In de dansworkshop voor beginners is alles oké en niets moet.

Er is een workshop voor gevorderden:
Dans je zelf graag en voel je je best vrij? En kun je uitleg goed begrijpen en volgen? Dan is de gevorderden les iets voor jou! Maar ook hier is er genoeg vrijheid voor jouw eigen creativiteit!

WORKSHOP ZANG & STEM:

Onze enthousiaste en ervaren Zang & Stem docent is Lotte Horlings:

Hoi, ik ben Lotte Horlings en ik spreek al jarenlang tekenfilms, luisterboeken en radio- & tv commercials in. Daarnaast heb ik in verschillende musicals gespeeld en veel gezongen in het theater. Ik ga heel graag met jullie aan de slag met jullie stemmen en we gaan liedjes zingen.

Workshop BASIS:
Lijkt het je heel leuk om aan de slag te gaan met je stem en met simpele liedjes, maar vind je het spannend en misschien ook lastig om te werken met je stem, verschillende stemmetjes maken en het werken met verschillende emoties en volumes in je stem; dan is de workshop basis iets voor jou! Hierin gaan we samen op een simpele en laagdrempelige manier aan de slag met je stem.

Workshop PLUS:
Sta je te trappelen om vrolijke stemmetjes te maken, liedjes te zingen en ben je niet bang om met verschillende emoties en volumes aan de slag te gaan? (Iets blij te zingen of te zeggen of juist verdrietig, hard of juist zacht); dan is de workshop plus echt iets voor jou!

WORKSHOP INTERACTIEVE MUZIEK & INSTRUMENTEN
Door Abello Cepero Travaglini

Abello komt uit Peru en is een energieke en gepassioneerde muziekant, die 2 workshops geeft op onze Muziekdag.
hij experimenteert graag met instrumenten en neem djembee, boomwhackers, belletjes en meer mee om samen met jullie
een avontuur te beleven in muziek.

Deze workshop is geschikt voor alle kinderen (alle leeftijden).
Zij kunnen op hun eigen manier participeren en zijn vrij om het op hun eigen manier te beleven.
In de basis workshop zullen er weinig instructies plaatsvinden en meer spontaniteit, in de plus workshop zullen er iets meer instructies zijn en wat meer uitdaging. In overleg met de ouders delen wij de kinderen in bij de basis of de plus workshop.

Laat je ons weten:
– welke workshops je wilt volgen en
– met hoeveel kinderen je komt (namen en leeftijden graag vermelden).

Vragen?
Bel naar 06-24 68 93 74 (Lisa)
of mail naar info@stichtingsmiles.nl

PRAKTISCHE INFORMATIE

* Tijdens deze activiteit zijn er voldoende gebarentolken aanwezig;* Theater de Omval in Diemen is rolstoeltoegankelijk, heeft een lift een een toegankelijk toilet;

* In het theater is Grand Café Blauw waar je kunt lunchen, drinken en snacks kunt kopen, je mag ook zelf iets te eten meenemen voor de lunch;

* Tijdens alle workshops is er een limonade- & rustpauze;

* Er is een parkeerterrein achter het theater dat je via de Prins Mauritslaan op kunt rijden. Op zondag is het gratis parkeren;

* Deze activiteit wordt je geheel GRATIS aangeboden door Stichting Smiles met veel dank aan onze donateurs en sponsors!

* Deze activiteit is geheel gratis voor deelnemers,
met veel dank aan onze sponsors en donateurs!