Kleurrijke Ontmoeting

Begin: January 26, 2019 @ 14:00

Eind: January 26, 2019 @ 16:00

Plaats: Zoutmanlaan 3, Hilversum

Twee grote bruine kraalogen kijken voorzichtig door het gaatje in de boom naar buiten. Wie maakt er toch zo’n lawaai? Een grote felgekleurde papegaai vliegt krijsend over het dennenbos “pluk de lach, pluk de lach”.  Robey, de kleine eekhoorn,  besluit uit zijn holletje te kruipen en de papegaai te volgen…

Ben je ook zo benieuwd of de kleine eekhoorn de lach kan vinden? Kom dan op zaterdag 26 januari naar De Zoutkeet in Hilversum voor een Kleurrijke Ontmoeting. Maak kennis met Robey de eekhoorn en zijn vriendinnetje Fleur de zonnebloem.

Datum: zaterdag 26 januari 2019
Tijden: 14:00 – 16:00 en evenueel 11:00 – 13:00 uur
Lokatie: De Zoutkeet, Zoutmanlaan 3, Hilversum
Gebarentolk aanwezig

We gaan voorlezen, tekenen, knippen, plakken, kleuren en veel plezier maken met elkaar, samen met Monique de Willigen en Dorenda Fokker. Ook kun je lekkere cupcakes versieren.
Deze activiteit is in principe voor alle leeftijden + broertjes en zusjes en uiteraard GRATIS.

We beginnen met een middaggroep van 14:00 tot 16:00 uur voor ongeveer 8-10 kinderen. Zijn er meer inschrijvingen, dan voegen we ook een ochtendgroep toe van 11-13 uur.
In dat geval kun je op een later moment kiezen in welke groep je wilt. Heb je nu al een sterke voorkeur, laat het ons weten!

Aan het einde van de les, ongeveer 20 minuten voor het einde, zetten we alles klaar voor een tentoonstelling -net als echte kunstenaars- en kunnen jullie families een kijkje komen nemen naar al het moois dat jullie hebben gemaakt en genieten van de (glutenvrije) cupcakes.

Schrijf je snel in!
Ouders hoeven niet te blijven tijdens de activiteit.
Heb je nog vragen? Stel ze gerust! info@stichtingsmiles.nl