Bowlen – 2007

Eind: November 1, 2007 @ 15:00

Plaats: Loosdrecht

Bowlen – 2007

Op donderdag 1 november 2007 zijn wij gaan bowlen met 15 kinderen van de ZML (Zeer Moeilijk Lerende) school De Klimop in Hilversum:

Om 12:30 uur kwamen wij aan op De Klimop om ons even voor te stellen aan de kinderen. Iedereen had er al behoorlijk veel zin in! Vervolgens gingen we met een hele rits auto’s op weg naar de bowlingbaan in Loosdrecht. Van 13:00 tot 14:30 uur konden de kinderen daar lekker gaan bowlen. Wij hadden zelfs genoeg tijd om nog een tweede potje te starten.

Sommige kinderen hadden nog nooit gebowld en anderen waren zeer ervaren. Maar er werd door iedereen ontzettend goed gespeeld en er werden ontzettend veel ‘strikes’ en ‘spares’ gegooid. Na een paar rondes zware ballen gooien, was het tijd voor een drankje en een zakje chips. Maar iedereen had inmiddels de smaak te pakken en ging snel verder met het spel. Sommigen waren heel fanatiek geworden en zouden hoe dan ook beter gooien dan de juf! In sommige gevallen is dat ook gelukt! Er werden dan ook veel ‘high five’s’ aan elkaar gegeven.

Wij vonden het een erg gezellige middag en aan de glimlachen te zien hebben de kinderen ook echt genoten! Even lekker de klas uit en iets leuks doen met elkaar.

Wij willen Edo van Bowlingcentrum Loosdrecht heel erg hartelijk bedanken voor het beschikbaar stellen van zijn bowlingbaan.