Bezoeken Dierenasiel – 2007

Eind: June 20, 2007 @ 16:00

Plaats: Hilversum

Bezoeken Dierenasiel – 2007

Op drie woensdag middagen in juni 2007 hebben wij het Dierenasiel Crailo in Hilversum bezocht met kinderen met DownSyndroom:

In kleine groepjes gingen we eerst naar het kattenhuis, om daar alle katten te begroeten en lekker te knuffelen. Sommigen waren wel heel erg verlegen en anderen vonden het heerlijk om al die aandacht te krijgen.
Elke kat had een bijzonder verhaal; zo had Kruimel van zijn oude baasje veel te veel lekkers gekregen en was een flinke Kruimel geworden.

Pas toen de kinderen alle katten hadden ontmoet, was het tijd om op bezoek te gaan bij de hondjes, die heel hard konden blaffen. Bij sommigen moesten we zelfs onze vingers in de oren stoppen!
Het liefste hondje van de dag mocht daarna mee voor een wandeling. De kinderen konden – om de beurt – met een extra looplijn helpen de hond vast te houden. Terug bij het asiel kreeg iedereen chipies en limonade en kletsten we nog even na. Voor het naar huis gaan werden er nog rugzakjes uitgedeeld met leuke spulletjes erin.

We hopen dat iedereen het net zo leuk heeft gevonden als wij!
Met heel veel dank aan Petra en alle andere medewerkers van het asiel.