5 Jaar Smiles – 2007

Plaats: Laren

5 Jaar Smiles – 2007

3 Oktober 2007
Iets meer dan 5 jaar geleden zaten wij bij de notaris voor een ‘orienterend’ gesprek over het opstarten van een stichting. Wij vroegen ons namelijk af wat daar allemaal bij kwam kijken, wat onze functie daarbinnen zou worden en wat onze verplichtingen zouden zijn.

Op 3 oktober 2002 ontvingen wij statuten van de notaris en bleek Stichting Smiles geboren! Allemaal iets sneller dan gepland, maar we besloten maar meteen aan de slag te gaan!

Op woensdag 3 oktober j.l. hebben wij, met veel trots, ons eerste lustrum gevierd. Na maanden van voorbereidingen, was de dag eindelijk aangebroken. Wij vierden ons feest op een hele leuke lokatie in Laren. Er was muziek, er waren hapjes en er konden spelletjes worden gespeeld. Onze gasten bestonden uit kinderen – met hun families – die al eens een activiteit met ons hebben beleefd, organisaties waarmee wij hebben gewerkt, sponsors, donateurs, en andere relaties. Er werden veel prijzen gewonnen met de Tombola en de hoofdprijzen (3 saunabonnen voor de Zwaluwhoeve en een -door de fotograaf gesigneerde – foto van Bob Marley en van The Rolling Stones) gingen naar Mevrouw Stikkelorum, Meneer en Mevrouw van Nierop, Cedric Sadee, Marjolein Vlasblom en Denzell Purvis. Nogmaals GEFELICITEERD!

Wij willen iedereen die aanwezig was heel erg hartelijk bedanken dat jullie deze speciale gelegenheid met ons hebben mee gevierd! We zien jullie hopelijk over 5 jaar weer op ons volgende feest 😉 en uiteraard in de tussentijd bij onze activiteiten.

Stichting Smiles wil de volgende sponsors bedanken voor het ter beschikking stellen van de prijzen en het grafische werk:

Cadeauwinkel Het Haantje