Aanmelden

Stichting Smiles organiseert activiteiten voor kinderen en jongeren met een beperking/label/handicap/ziekte in Nederland. Vaak mogen broertjes en zusjes ook meedoen, dat staat dan bij de activiteit aangegeven. Kent u nog een gezin met een kind dat plezier kan beleven van onze activiteiten? Laat ze dan over ons weten! Alvast bedankt en hopelijk tot snel!

Voor 2021 hebben we nog geen data, alleen ideeen. Je vindt hier meer informatie. Je kunt je wel alvast
vrijblijvend aanmelden als je verzekerd wilt zijn van een plekje. Uiteraard vullen wij deze informatie aan zodra we meer weten. Houd ook onze facebook pagina in de gaten. Als blijkt dat je – na het bekend maken van de datum en locatie – toch niet kunt, dan kun je je gewoon weer uitschrijven.

Ik wil me graag aanmelden voor de volgende activiteiten:

Database om uitnodigingen direct te ontvangen
Ik wil de nieuwsbrief graag ontvangen
Pokemon dag
Escape room 2021
Workshop Fotografie Achter de Schermen
Muziekdag
Sport/Survival

Onderstaande gegevens verzamelen wij en slaan wij op in een database beheerd door HelloDialog. De gegevens worden zorgvuldig behandeld en minimaal gedeeld met derden, zoals gebarentolken of workshopgevers, indien dat nodig is. Gegevens over de beperking, handicap, label of ziekte worden zeer zorgvuldig behandeld en zijn nodig om de activiteit goed te kunnen aanpassen aan de aanwezige kinderen. Met het insturen van dit formulier geeft u Stichting Smiles toestemming de gegevens op te slaan. Om ze te laten verwijderen kunt u ons een email sturen: info@stichtingsmiles.nl. Wij verwijzen u naar onze Privacy Statement AVG (http://www.stichtingsmiles.nl/privacy-statement-avg/).

Deelname aan onze activiteiten is op eigen risico. Wij proberen zoveel mogelijk afspraken te maken over verzekeringen met de locaties en workshoppers, maar u moet zelf ook in het bezit zijn van een ongevallenverzekering.

Vul hieronder a.u.b. uw gegevens in.

Naam kind *
Geboortedatum kind *
Telefoon *
Woonplaats *
Namen en leeftijden van brusjes die mee willen doen (indien van toepassing)
Opmerking (graag wat info over uw kind als u nog niet in de database staat (label/beperking/ziekte/handicap) zodat wij weten voor welke aanpassingen wij kunnen zorgen)
* verplichte velden

U kunt geen reacties plaatsen.