Visagieworkshop

Begin: March 26, 2017 @ 14:00

Eind: March 26, 2017 @ 16:00

Plaats: Noorderplassenweg 150, Almere

Op zondag 26 maart j.l. organiseerden wij een workshop visagie voor meiden met een (functie)beperking label of chronische ziekte.

Visagie Workshop 2017

Eigenlijk wilden we de meiden bij aankomst al meteen naar huis sturen, want ze waren allemaal al zo mooi. Maar omdat iedereen er erg veel zin in had, ging de meiden toch maar hun plekje zoeken.

Aan 3 grote tafels in “the South Wing” van Boathouse in Almere, stonden make-up tasjes klaar voor de meiden, goed gevuld met prachtige make-up van Maybelline.

Wat een schitterende locatie! Aan het water, een mooie ruime zaal, hele vriendelijke mensen. We waren er helemaal blij mee. En de ouders ook, want die konden genieten van het uitzicht of even een wandelingetjes maken op het strand.

N+L

Samen met de visagisten Raya, Kimberly en Karin, gingen de meiden in groepjes aan de slag, met ondersteuning van gebarentolken Natascha en Cindy.

Eerst werd het een en ander uitgelegd over de make-up van Maybelline in de tasjes; hoe kun je dit het beste gebruiken, waar is dit voor, welke kleuren passen bij jou. Toen gingen de meiden experimenteren met de make-up of werden ze opgemaakt door de visagisten, die zelf ook van alles hadden meegenomen.

Daarna was het tijd voor pauze met een lekker drankje. We konden even gezellig kletsen met z’n allen en de informatie verwerken. Na de pauze werden de haren van de meiden gedaan en gingen we met z’n allen naar het strandje voor foto’s. Gebarentolk Cindy en Kim namen prachtige foto’s van iedereen, zoals te zien in dit verslag.

We hebben een geweldige dag gehad en iedereen heeft ervan genoten.

Sommige meiden zouden zó weer willen!

We willen iedereen enorm bedanken:

• de schitterende meiden die aanwezig waren en hun ouders voor het (om)rijden,
  • Boathouse Almere voor het gebruik van de prachtige ruimte,
  • Maybelline voor de schitterende make-up,
  • Visagisten Kimberly en Raya van Salon Sonador en Karin,
  • Gebarentolken Cindy en Natascha.

logo-boathouseLogo_MaybellineScreen Shot 2017-01-20 at 17.03.13

1. Bianca de Koning schreef:

Daphne vond het een onwijs leuke dag. Bedankt nogmaals!

2. juliette vond het een hele leuke dag, ze durfde eerst niet, vond het spannend, maar toch door haar zussen overgehaald, en toen ze thuis was stond ze steeds voor de spiegel naar zichzelf te kijken.
    Hartstikke bedankt!