Vier Je Glimlach dag II – 2011

Eind: October 2, 2011 @ 17:00

Plaats: Stichtse Rotonde, Amersfoort

Vier Je Glimlach dag II – 2011

Stoere meiden tijdens het survivalen

Op zondag 2 oktober 2011 organiseerden wij onze tweede Vier je Glimlach dag voor iedereen die verbonden is of nieuwsgierig is naar Stichting Smiles, met EN zonder beperking of ziekte.

Op een mooie, zonnige herfstdag in oktober, werd er vanaf ‘s ochtends vroeg al hard gewerkt om in de zalen en tuin van de Tulip Inn in Amersfoort alles klaar te zetten voor een bijzondere Smiles-dag. Deze dag viel namelijk samen met de 9-jarige verjaardag van Smiles EN met het uitdelen van de 2000ste glimlach!

Op deze dag viel er veel te beleven! Diverse creatieve en muzikale workshops, een spel-parcours, klassieke muziek, een modellen workshop en stand-up comedy. De kers op de taart was de survival in de tuin van het hotel. JJ Adventure had een op maat gemaakt parcours opgebouwd waar iedereen aan mee kon doen.

De meeste workshops en de hele survival (van 4 rondes) zaten helemaal vol! Er werd veel gelachen, gerend, gerold, geshowd; muziek gemaakt, geluisterd en gevoeld. Er was veel energie en de meeste kinderen hadden zich voor meerdere activiteiten ingeschreven.

Wij hopen dat iedereen heeft genoten!

Wij vonden het in ieder geval een hele leuke dag en vonden het super om onze 9de verjaardag met alle aanwezigen te vieren.

Wil je het filmpje van het survivallen bekijken en het verslag lezen van Jochem – de uitvoerder van de survival?
KLIK HIER
(scroll naar het derde item)

Wil je de foto’s van het survivallen bekijken?
KLIK HIER

Met veel dank aan JJ Adventure

Uiteraard zal er volgend jaar weer een Vier je Glimlach dag zijn, want dan vieren wij ons 10 jarige bestaan!!

Zet zondag 7 oktober 2012 maar vast in je agenda….. want wij zouden het ontzettend leuk vinden als je deze verjaardag met ons wilt vieren.
En wij pakken natuurlijk weer groots uit met veel mooie workshops, activiteiten, lekkere hapjes, muziek, cadeautjes en nog veel meer….

Stichting Smiles wil graag de volgende mensen en instellingen heel hartelijk bedanken voor het mede mogelijk maken van deze geweldige dag: